Titulní obrázek


Startovací částka pro model Renault Thalia je pouhých 99 900 korun

Automobilka Renault spustila reklamní kampaň na nový model Thalia. Pokud si totiž koupíte vůz na úvěr, čekají Vás nějaké výhody. Thalii si tak můžete pořídit na úvěr levněji, než za hotové peníze. Startovací částka pro automobil je neuvěřitelných 99 900 korun.

Pro ty, kdo budou auto kupovat na úvěr, český dovozce značky nabízí speciální padesátitisícový bonus. Nabídka platí pro všechny modely úvěru s nákupem přes Renault Finance. Nabídka však platí do vyprodání zásob. Například při složení 70 procent částky a dvouletém splácení zaplatí zájemce o nejlacinější thalii 141 546 korun, což je o víc než osm tisíc míň, než kolik stojí nejlevnější renault v základní výbavě Authentique (motor 1,2 75 k) při nákupu za hotové (149 900 Kč). Navrch k tomu neplatíte dva roky povinné ručení a havarijní pojištění (dohromady sedm tisíc ročně), které už jsou rozpuštěné ve splátkách, které činí v tomto případě 2 984 korun měsíčně.

Ovšem je třeba si uvědomit, že čím je doba splácení delší a akontace (první splátka) nižší, tím vyjde auto dráž. Při sedmiletém splácení a desetiprocentní akontaci musí kupec počítat s tím, že ho nejholejší thalia vyjde přes dvě stě tisíc.

Automobilka prodává vůz tak levně, protože před dvěma lety ji v podobné akci nabízeli se 110tisícovou základní cenovkou (40tisícová sleva). Kromě laciné, jednoduché techniky, kterou thalia používá, také automobilka promítá do ceny náklady na výrobu a vývoj. Ty se u auta, jež se po několika faceliftech prodává už dlouho, stále snižují. A dnes už je vývoj thalie už dávno zaplacený a Renault už hlavně vydělává, stojí ho to s trochou zjednodušení jen materiál na výrobu, amortizaci fabriky a plat dělníků. Zbytek je zisk.

Hledáte nejlevnější povinné ručení pro váš vůz? Využijte Srovnávač pojištění vozidel a ušetřete. Po zadání několika parametrů si můžete vybrat z nabídky více než deseti pojišťoven.

Thalia ve stávající podobě se představila v roce 2008. Lehké, jednoduché auto pro nenáročného řidiče vyrábějí v Turecku na podvozkové platformě Renaultu Clio II z devadesátých let. Není to poprvé, co se v ceníku auta objevuje pětimístná cifra, ale podle všeho je to poprvé, co takovou akci plošně vyhlašuje automobilka.